1402-06-01 08:40
481
0
86211
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

برنامه شهرک‌های صنعتی گلستان برای استفاده صنایع از پساب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: صنایعی که ظرفیت استفاده از پساب را دارند مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

به گزارش گلستان ما، رضا شهمرادی امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: از ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان تعداد ۱۱ شهرک تصفیه‌خانه دارند ۶ هزار مترمکعب فاضلاب روزانه تصفیه می‌شود.
وی توضیح داد: صنایعی که در استان داریم عمدتا تبدیلی بخش کشاورزی است که برای استفاده از پساب محدودیت دارند اما برنامه داریم آن دسته از صنایعی که می‌توانند داز پساب استفاده کنند را شناسایی کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان بین کرد:  ۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، ۱۵ پروژه با اعتبار ۹۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود
وی افزود: در شهرک صنعتی اترک، حیدرآباد و گمیشان ۱۵ میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی در کمتر از یک ماه آینده افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از رشد ۵۶۸ درصدی منابع تملک استانی خبر داد و گفت: در جذب منابع ملی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اعتبار ۵ میلیارد و یکصد میلیون انجام شد و در دولت سیزدهم ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان منابع ملی جذب شد که رشد ۶ برابری داشته است .
شهمرادی بیان کرد: حمایت یارانه‌ای از صنایع کوچک در دولت‌های یازدهم و دوازدهم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که در دولت سیزدهم به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.
وی گفت:  ۴۸ هکتار در دولت سیزدهم خلع ید شد که در افزایش میزان اشتغال سهم به سزایی خواهد داشت.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.